HPK:n asiakaspalvelu toimii vain etänä 27.7.2020 asti – Kerho-ravintola suljettu

14.05.2020

HPK:n toimiston ja Kerho-shopin asiakaspalvelu toimii vain etänä 27.7.2020 asti koronaviruspandemian leviämisen ehkäisemiseksi. HPK:n toimisto Kiekkoritarinkujalla ja Kerho-ravintola Pohjantähti Areenassa pysyvät kiinni.

HPK:n toimiston asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme palvelee puhelimitse ja sähköpostitse. Katso alta kausikorttimyynnistä lisää.

Puhelimitse (tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 10-14): 03-6122162
Sähköpostitse (muina aikoina): hpk@hpk.fi

Asiakaspalvelumme on suljettu kokonaan kesälomien vuoksi 20.6.-26.7.2020. Kausikorttimyynnistä lisää alta.

Kerho-shop

Verkkokaupasta voi tehdä tilauksia normaaliin tapaan. Postitettavia tilauksia lähetämme kerran viikossa. Myös fanipaitoja toimitamme painatukseen kerran viikossa, joten huomioithan tästä johtuvat pidennetyt toimitusajat!

Kerho-shopin tilauksia ei voi noutaa tällä hetkellä Kerho-ravintolasta eikä Kerho-shopista. Valitessasi noudon, otathan huomioon, että tuotteesi on noudettavissa vasta, kun Kerho-ravintola palvelee seuraavan kerran.

Tiedotamme verkkokaupan kesälomajan 20.6.-26.7.2020 lähetyksistä myöhemmin lisää.

Kerho-ravintola

Kerho-ravintola on suljettu ainakin 27.7.2020 asti.

 

Kausikorttimyynti

HPK:n runkosarjan kausikortit voi lunastaa usealla tavalla: Lippu.fi:n verkkokaupan kautta, puhelimitse tai K-Citymarket Tiiriön lippu.fi:n myyntipisteestä. Mikäli haluat maksaa kausikorttisi laskulla (ja mahdollisesti myös osamaksulla), se onnistuu soittamalla lippu.fi:n puhelinpalveluun tai laittamalla sähköpostia. Verkkokaupassa tai Citymarketissa asioidessa kausikortit maksetaan lunastettaessa.

Varaukset löytyvät järjestelmistä niin 801-alkuisella lunastuskoodilla kuin asiakasnumerollakin (kausikortin viivakoodin yläpuolella oleva 3-5 -numeroinen numerosarja). Alla tarkemmat toimintaohjeet kausikortin uusimiseen.

Verkkokauppa

Kirjaudu sisään osoitteessa http://hpk.lippu.fi. Jos sinulla ei vielä ole salasanaa tai olet unohtanut sen, niin käyttäjätunnuksena toimii HPK:lle ilmoittamasi sähköpostiosoite ja salasanan saat klikkaamalla ”Unohtuiko salasana” -painiketta. Salasana tulee sähköpostiisi. Maksu verkkokaupassa onnistuu verkkopankkitunnuksilla ja useimmilla maksukorteilla. Muista valita myös, että otatko perinteisen muovisen kausikortin vai aina mukanasi kulkevan mobiilikausikortin. Valinta tapahtuu Ostoskorin runkosarjan ottelulistauksen jatkeena olevassa Toimitustapa-alasvetovalikossa.

Pääset uusimaan kausikorttisi täältä: Omat tiedot – Kausikorttien uusiminen (paina lunastapainiketta)

Puhelinpalvelu

Voit myös lunastaa kausikorttipaikkasi Lippu.fi:n kausikorttipalvelusta puh. 010 633 1062. Palvelu on avoinna ma – pe klo 10-16. Soitto maksaa 8,8 snt/min. + mpm/pvm. Puhelinpalvelussa maksuvälineinä käyvät maksukorteista Visa & Mastercard sekä sovelluksista MobilePay, Eazybreak ja SmartumPay.

Sähköposti

Kausikorttiasioissa voit myös laittaa postia sähköpostiosoitteeseen hpk@lippu.fi.

K-Citymarket Tiiriö

Kausikortin voi lunastaa myös Tiiriön Citymarketissa, joka on yksi lippu.fi:n myyntipisteistä. Kausikortti maksetaan käteisellä, maksukortilla tai myyntipisteen hyväksymillä arvoseteleillä (mm. Smartum, Virike, ePassi). Maksuksi käy myös mobiilisovellus SmartumPay.

Siirry verkkokauppaan alla olevista painikkeista:

Osta tästä uudet kausikortit Vahvista tästä vanhat kausikortit

 

HPK LIIGA OY

Kiekkoritarinkuja 3B
13130 HÄMEENLINNA

puh. +358 3 612 2162
e-mail: hpk@hpk.fi

PYSY AJANTASALLA SIITÄ
MISSÄ KIEKKO LEPÄÄ!