HPK on jatkanut vanhojen kausikorttilaisten paikkojen varausta tiistaihin 18.6.2019 asti. Jonotusajat Tiiriön Citymarketissa ovat olleet teknisistä syistä johtuen pitkät.
Mikäli oma kausikorttisi on edelleen vahvistamatta uudelle kaudelle, voit edelleen tehdä sen osoitteessa http://hpk.lippu.fi, soittamalla Lippupisteen puhelinpalveluun, lähettämällä sähköpostia hpk@lippu.fi tai vierailemalla Tiiriön Citymarketin infossa.
Maanantaina ja tiistaina myös HPK:n toimisto ottaa vastaan varauksia ja maksuja kausikorteista. Voit maksaa HPK:n toimistolla myös kulttuuriseteleillä (Smartum kulttuuri-liikuntasetelit & Smartum-kortti, Virikeseteli, sekä Ticket Virike & Ticket Duo -kortit ja TYKY-Kuntoseteli liikuntaan ja kulttuuriin sekä Edenred-kortti).
Siirry tästä Lippupisteen verkkokauppaan!
Verkkokauppa
Kirjaudu sisään osoitteessa http://hpk.lippu.fi. Jos sinulla ei vielä ole salasanaa tai olet unohtanut sen, niin käyttäjätunnuksena toimii HPK:lle ilmoittamasi sähköpostiosoite ja salasanan saat klikkaamalla ”Unohtuiko salasana” -painiketta. Salasana tulee sähköpostiisi. Maksu verkkokaupassa onnistuu useimmilla maksukorteilla.
Puhelinpalvelu
Voit myös lunastaa kausikorttipaikkasi Lippu.fi:n kausikorttipalvelusta puh. 010 633 1062. Palvelu on avoinna ma – pe klo 10-16. Soitto maksaa 8,8 snt/min. + mpm/pvm.
Sähköposti
Kausikorttiasioissa voit myös laittaa postia sähköpostiosoitteeseen hpk@lippu.fi.
K-Citymarket Tiiriö
Kausikortin voi lunastaa myös Tiiriön Citymarketissa, joka on yksi lippu.fi:n myyntipisteistä. Kausikortti maksetaan käteisellä, maksukortilla tai myyntipisteen hyväksymillä arvoseteleillä (mm. Smartum, Virike, ePassi).