Kanta-Hämeeseen kohdistuvat ravintolarajoitukset vaikuttavat HPK Liiga Oy:n ravintolatoimintaan. Merkittävien rajoituksien vuoksi HPK ottaa käyttöönsä koronapassien tarkastamisen ottelutapahtumissaan Kerho-ravintolan, E-lippakatsomon, O’ranssin, KAKUTIn, Klubin ja aitioiden sisäänkäynneillä turvatakseen liiketoimintaansa.
Lue alta, miten pääset edelleen nauttimaan ravintolapalveluistamme.
Huom! Normaaleihin katsomoihin pääsee edelleen ilman koronapassin esittämistä!
HPK Liiga Oy:n ravintolatoiminnassa otetaan ottelutapahtumissa käyttöön koronapassitarkastukset. Saapuessaan ravintolatilaan asiakkaan tulee esittää:
– todistus kahdesta koronarokotteesta (myös 1/1 merkintä mahdollinen) TAI
– todistus sairastetusta koronavirustaudista TAI
– enintään 72 tuntia vanha negatiivinen koronatestitulos.
Todistukset löytyvät Omakannasta, alla lisää ohjeita.
Lisätietoja STM:n sivuilta koronapassista.
Tarvittaessa todistuksen esittämishetkellä asiakkaan on pystyttävä pyydettäessä todistamaan henkilöllisyytensä. Poikkeuksena ovat alle 16-vuotiaat lapset, joita koronapassin esittämisvelvoite ei koske.
Pohjantähti Areenan E-katsomon ollessa anniskelualuetta kokonaisuudessaan, E-katsomon kaikilta kausikorttilaisilta ja irtolipun ostaneilta tarkistetaan jatkossa koronapassit.
Asiakas voi halutessaan siirtää oman E-katsomon paikkansa A2 tai A3 -katsomoihin veloituksetta ennakkoon, mikäli koronapassia ei ole tai sitä ei halua esittää. Mikäli paikkaa ei ole ennakkoon siirretty ja asiakkaalta evätään pääsy E-lipalle, asiakas voi siirtyä seisomakatsomoon ottelun ajaksi. HPK ei hyvitä jälkikäteen E-katsomoiden lippuja. Paikan voi siirtää soittamalla HPK:n toimistolle tiistaista torstaihin klo 9-16, 03-6122162.
Tarkistamme passit E-katsomoihin nousevien rappusten luona. Valmistauduthan passin näyttämiseen ilman erillistä pyyntöä sisäänpääsyn jouduttamiseksi. E-katsomot ja parviravintola Eversti ovat K18-aluetta kokonaisuudessaan.
Tarkistamme passit vain anniskelualueiden eli ravintoloidemme ovilla. Kerho-ravintolan rappusissa passi tarkastetaan myös lipunluennan yhteydessä, vaikka et jäisi ravintolan asiakkaaksi. Valmistauduthan passin näyttämiseen ilman erillistä pyyntöä sisäänpääsyn jouduttamiseksi.
Aitio- ja klubiasiakkaidemme tulee esittää koronapassit saapuessaan sisään Kerho-ravintolan kautta, erillisen lisäsisäänkäynnin kautta ja päätyaitioihin (15-22) saapuessa aitiokäytävässä. Ilman koronapassia asiakas ei pääse aitioihin tai klubille.
HPK ei hyvitä jälkikäteen aition tai klubin lippuja. Olethan yhteydessä lipuistasi ennakkoon HPK:n toimistolle ti-to klo 9-16, 03-6122162.
Sisääntulon jouduttamiseksi pohjoispäädyssä (aitiot 1–14 ja klubi) avaamme toisen oven rappukäytävään. Lisäoven opasteet näet saapuessasi Pohjantähti Areenan pohjoispäädyn aulaan. Voitte edelleen myös saapua Kerho-ravintolan kautta aitioihin ja klubille.
Lippu ja tarjoilutilaus tulee peruuttaa ennen ottelutapahtumaa, HPK ei hyvitä näitä jälkikäteen. Tee muutokset sähköpostitse henna.kivisto@hpk.fi.
Kysymykset ottelutapahtumiemme rajoituksista ja ohjeistuksista sähköpostitse kati.savolainen@hpk.fi.
Mikäli tarvitset apua koronapassin kanssa, olethan yhteydessä terveydenhuoltoon.