Maaliskuu on varattu kumppaneille! Yhteistyökumppanien juttusarjan esittelyvuoroon astuu Praecom Group.
Praecom Group on ICT-alan konserni, joka toteuttaa asiakkailleen 2020-luvun älykkäitä työ- ja asiakasympäristöjä. Group työllistää yhteensä noin 50 henkeä ja tarjoaa laajan valikoiman ICT-palveluita.
Konserni koostuu neljästä eri yhtiöstä Praecom Oy:sta, IT4B Partners Oy:sta, Upto Oy:sta ja Avek Esitysratkaisut Oy:sta. Praecom Oy keskittyy kokousteknologian palveluihin, IT4B Partners Oy tarjoaa erikokoisille yrityksille IT-palveluja, Upto Oy digitaalista näyttöviestintää sekä Avek Esitysratkaisut Oy esitystekniikkaa ja AV-järjestelmiä erilaisiin tiloihin.
Praecom Group vastaa siitä, että asiakkaiden fyysinen ja digitaalinen kohtaamisympäristö ovat kunnossa, mikä luo heille kilpailuetua. Ratkaisut helpottavat käyttäjien päivittäistä vuorovaikutusta ja työtä.
Haastattelukysymyksiin vastasi konsernin toimitusjohtaja Miika Liljedahl.
Mikä sai yrityksenne lähtemään mukaan yhteistyöhön HPK:n kanssa?
Minun lisäkseni monilla työntekijöillämme ja osakkaillamme on vahva intohimo lajia kohtaan. Lisäksi meille on tärkeää paikallisuus sekä arvomaailma, joihin meidänkin on helppo yhdistää oma brändimme. Meille tärkeää on hämeenlinnalaisuus ja olemme Praecom Groupissa ylpeitä hämeenlinnalaislähtöisyydestämme, vaikka olemmekin kasvaneet konserniksi, joka toimii valtakunnallisesti ja omaa toimipisteitä jo neljällä paikkakunnalla.
Mitä yhteistyö HPK:n kanssa merkitsee yrityksellenne?
Yhteistyö HPK:n kanssa merkitsee meille alueellista yhteisöllisyyttä, kohtaamisia, elämyksiä sekä näkyvyyttä Groupillemme ja sen alla toimiville brändeille.
Mitä uutta yhteistyö tuo yrityksellenne?
Olemme vuosien varrella verkostoituneet HPK:n kautta alueellisesti muiden yritysten kanssa. Olemme vieneet asiakkaitamme peleihin ja käyneet pelaamassa heidän kanssaan jääkiekkoa. HPK-yhteistyön avulla olemme luoneet uusia asiakassuhteita.
Miten koette yhteistyön hyödyntävän brändiänne?
Praecom Groupin alla olevat brändit näkyvät vahvasti hallissa eri yhteyksissä ja sitä kautta brändimme on saanut huomioarvoa myös valtakunnallisesti. HPK:n toimintakulttuuri ja arvot ovat myös sellaisia, joihin yrittäjänä on helppoa samaistua ja liittää brändinsä näiden yhteyteen.
Minkälaiset odotukset teillä on yhteistyöstä ja miten se on mielestänne sujunut?
Olemme olleet tyytyväisiä yhteistyöhön ja meidät on huomioitu kumppanina erinomaisesti. Myös näinä poikkeusaikoina meille on tarjottu tapoja tuoda brändiämme esille vaihtoehtoisilla tavoilla. Toivottavasti keksimme jatkossa vielä lisää uusia tapoja hyödyntää yhteistyötä ja urheilumarkkinointia laajemminkin.
Mikä on mielestänne mieleenpainuvin hetki HPK:n historiassa?
Mieleenpainuvia hetkiä on paljon, mutta kyllähän tuo kevät 2019 nousee lämpimästi mieleen. Game Seven, Raksila, jatkoaika, Nessu, klipit Hämeenlinnan torilta. Kruununa vielä Paajasen vierailu Hämeenlinnan toimistollamme Kanada-maljan kanssa.
Verkkosivut: