HPK Liiga Oy on valinnut uudeksi lipunmyynti- ja areenamyyntikumppanikseen Livedayn. Kaudesta 2025-2026 alkava yhteistyö kehittää HPK:n lipunmyyntiä ja antaa uusia mahdollisuuksia kotiareenan palvelumallissa.
HPK kehittää edelleen digitaalisten palveluiden tarjontaansa, kun Livedaystä tulee Kerhon virallinen lipunmyynti- ja areenamyyntikumppani. Uusi yhteistyö tulee muuttamaan Pohjantähti Areenan palvelumallia merkittävästi, ja tavoitteena on luoda asiakkaille sujuvampia ostovirtoja, tehostaa myyntitoimintaa, ja parantaa fanien kokonaisvaltaista asiakaskokemusta ottelutapahtumien yhteydessä.
HPK on yksi Suomen perinteikkäimmistä jääkiekkoseuroista ja sen miesten ja naisten joukkueet pelaavat Suomen pääsarjatasolla. HPK on vuosien saatossa onnistunut luomaan uskollisen faniyhteisön, joka ansaitsee muutakin kuin vain huippuluokan jääkiekkoa. Suunnitelmissa on lähitulevaisuudessa seuran kotiareenan uudistushanke ja tulevaisuudessa jääkiekko-otteluiden lisäksi modernisoidulla areenalla tullaan todennäköisesti isännöimään myös konsertteja ja muita live-tapahtumia.
”Viime kausien aikana olemme panostaneet paljon liiketoimintamallimme kehittämiseen ja modernisointiin erityisesti ottelutapahtuman palveluidemme osalta. Haluamme kuitenkin edelleen parantaa palvelutasoamme ja toimintamme digitalisointia. Analysoimme huolellisesti eri palveluntarjoajia ja olemme varmoja, että Livedayn alusta on meille paras ratkaisu, koska se tarjoaa meille nykyaikaiset työkalut, joita tarvitaan tulevan kehityksemme turvaamiseksi sekä fanikokemuksemme viemiseksi uudelle tasolle.”
– Kaj Källarsson, HPK:n toimitusjohtaja
Livedayn toimitus Pohjantähti Areenalla sisältää:
Yhdessä nämä ominaisuudet luovat modernin, integroidun ratkaisun, joka antaa seuralle uusia työkaluja liiketoiminnan parempaan hallintaan – ja fanit saavat paremman ottelukokemuksen, joka vastaa heidän henkilökohtaisia mieltymyksiään.
”Olemme erittäin tyytyväisiä tähän uuteen yhteistyöhön HPK:n kanssa ja odotamme innolla, että pääsemme auttamaan heitä nousemaan jälleen yhdeksi Liigan johtavista seuroista. Olemme suunnitelleet tarjontamme erityisesti tukeaksemme urheiluseurojen liiketoimintaa, parantaaksemme ottelutapahtumakokemusta katsojille sekä vahvistaaksemme seuran suhteita kannattajiin ja kumppaneihin. Lupaamme tehdä parhaamme, jotta HPK;sta tulisi uusi tiennäyttäjä Suomessa, kun puhutaan digitaalisten palveluiden hyödyntämistä paremman areenakokemuksen luomiseksi urheilutapahtumissa.”
– Janne Vilhunen, Livedayn Suomen maajohtaja
HPK:n kausikorttimyynti alkaa torstaina 8.5.2025 verkossa ja HPK:n toimistolla.
Kausikorttilaisten jatkuvat tilaukset säilyvät ennallaan, mikäli perumisia ei ole tehty 30.4.2025 mennessä.
HPK:n toimisto on avoinna ti-to klo 9-16. Tarkistathan mahdolliset poikkeusaukiolot täältä.
Kyllä. Kausikorttilaisten tilaukset jatkuvat sellaisenaan eikä toimenpiteitä tarvita.
Jokainen kausikorttilainen saa kesän aikana automaattisesti digitaalisen kausikortin, kun tilaukset siirtyvät uuteen järjestelmään. Muovisten (perinteisten) kausikorttien automaattinen toimitus päättyy, mutta halutessaan muovisen kausikortin voi ostaa itselleen 10 Euron lisämaksusta. Tiedotamme kausikorttilaisia, kun tilauksia muovisista korteista voi alkaa tehdä.
Tiedotamme ja opastamme kausikorttilaisia digitaalisen kausikortin käyttöönotossa ja käytössä.
Live -ennakkotilauksien käyttöönottoa testataan kesän alussa Ruotsissa ja HPK tiedottaa oman pre-orderin käyttöönotosta lähempänä Liiga-kauden alkua.
Jatkuvat kausikortit laskutetaan HPK:n toimistolta ja voit laskun saatuasi tulla toimistolle käyttämään kulttuurietua kausikortin maksamiseen. HPK:n toimisto on avoinna ti-to klo 9-16. Tarkistathan mahdolliset poikkeusaukiolot täältä.
Uusia kausikortteja voi ostaa kulttuurieduilla HPK:n toimistolta, verkkomyynnin kulttuurietutarjonnasta tiedotamme kausikorttimyynnin alkaessa.
Ottelulippujen ostoon liittyvistä kulttuurieduista tiedotamme elokuussa.