HPK:n myynnin katsaus menneeseen ja tulevaan

Tervehdys HPK:n myyntiosastolta!

Koronavirustilanne on iskenyt lujaa yrityskenttään koko maailmassa eikä oranssi alue säästy vaikutuksilta. Myös HPK:n tilanne on monien rajoitusten takia kiperä. Nenä pysyy tällä hetkellä veden pinnan päällä, mutta paljon on työtä edessä. Siihen me olemme kuitenkin valmiina, soittohaalarit ovat niskassa ja työhanskat pitelevät puhelimia.

HPK:n 90-vuotisjuhlakausi oli myynnin osalta erityisen vahva. Se oli numeroiden valossa paras osakeyhtiöisen HPK:n ajalta. Kuten toimitusjohtaja Toivanen kirjoitti omassa kirjeessään, Kerho seilasi vahvasti kohti kaikkien aikojen liiketulosta. Maaliskuun kovat, mutta tarpeelliset rajoitukset murensivat kuitenkin uudet ennätykset.

Kerho kiinnosti juhlakaudella niin yksityisiä kuin yhteisöjä. Kausikorttimyyntimme jatkoi kasvuaan ja saavutimme uuden ennätyksen 1801. Näkyvyyselementtien ja aitioiden myynti seilasi koko kauden myötätuulessa. Yhteistyökumppanuuksien arvo nousi kaudesta 2018-2019.

Pohjantähti Areenan uudet led-pinnat loivat mahdollisuuksia areenassa ostettavaan näkyvyyteen ja ottelutapahtuman sisältöön. Monet yritykset lähtivät mukaan uuteen mahdollisuuteen ja olivat kovin tyytyväisiä ledeihin. Lähes kaikki näistä yrityksistä ovat kiinnostuneet jatkamaan saman näkyvyyselementin parissa.

Rypyn runkosarjan myyntiin toi ymmärrettävästi pelaamatta jäänyt HPK-Ilves -ottelu 14.3.2020. Ennakkomyynnin perusteella tuo ottelu olisi kivunnut 5000 katsojan rajaan ja näin olisi vahvistunut HPK:n uusi kaikkien aikojen runkosarjan yleisöennätys. Päädyimme ilman viimeistä ottelua keskiarvolukemaan 3930, kun aiempi ennätys kaudelta 2012-2013 on 3931.

Kohti uutta

HPK:n myyntiryhmä on ollut positiivisen vastaanoton kohteena kevään kumppanineuvotteluissa. HPK:n yhteistyökumppanit haluavat selvästi tukea omaa kumppaniaan haastavana aikana. Tästä osoituksena on monta jatkosopimusta yrityskumppaneissa. Suurkiitos yhteistyökumppanit teille jatkuvasta hyvästä yhteistyöstä!

Nimikkopelaajakumppanuudet ovat kasvattaneet suosiotaan vahvasti. Moni yritys on hyötynyt omasta nimikkopelaajastaan niin yrityksen sisäisissä tapahtumissa kuin markkinointimielessä. Tästä ehkä näkyvin näytös nähdään vuosittain JM-Putki Oy:n videotuotannossa, viime kaudella Valtteri Puustisen tähdittämä video herätti huomiota niin meillä kuin yleisössä.

Kausikorttimyynti on lähtenyt käyntiin maltillisen varmasti. Lukemat ovat alhaisemmat niin sanottuun normaalitilanteeseen verrattuna, mutta moni on halunnut myös kausikorttinsa jo varata. Toivottavasti pian saadaan tietoa siitä, mikä on Liigan sarjaohjelman 2020-2021 suunnitelma.

HPK Liiga Oy panostaa jatkossa vahvasti jääkiekkotoiminnan ohella työhyvinvointipalveluihin. Räätälöidyt paketit pitävät sisällään ammattilaisten ohjaamia liikuntatoimintoja sekä hyvinvointiluentoja unohtamatta testimahdollisuuksia. HPK haluaa tarjota laadukasta työhyvinvointipalvelua laaja-alaisesti ja tapahtumiin päästään yhdistämään upeita jääkiekkoelämyksiä niin kokeilu- kuin kokemusperusteisesti.

Mainospintaa ja elämyksiä, vahvaa yhteistyötä löytyy meiltä. Olethan yhteydessä, jos sinua kiinnostaa yhteistyö valtakunnallisesti vahvan ja näkyvän brändin, oranssin Hämeenlinnan Pallokerhon kanssa.

 

Kohti uutta Liiga-kautta mennään!

terveisin,
myyntitykit Sami ja Hanski

 

Sami Matinkari 0404515534
Hannu Savolainen 0407593777

 

 

22.05.2020 08:53

Jaa artikkeli: